Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Πάμε Mπάνσκο για Σκι...

Η εποχή που διανύουμε είναι ως γνωστόν δύσκολη και ο κόσμος έχει αρχίσει και ψάχνει εναλλακτικούς και φθηνότερους προορισμούς για να μπορέσει να κάνει τις, έστω και σύντομες πλέον, διακοπές του και ταυτόχρονα να αντεπεξέλθει στις καθημερινές του ανάγκες.
Καθώς οι διακοπές των Χριστουγέννων πλησιάζουν, και οι περισσότεροι από εσάς έχετε αρχίσει να αναζητάτε για προορισμούς προς απόδραση, έχω να προτείνω έναν πανέμορφο και πολύ οικονομικό προορισμό, τον οποίο έχω επισκεφτεί πάμπολλες φορές.

Ο λόγος έχει να κάνει με το Μπάνσκο της Βουλγαρίας.  Βρίσκεται σε πολύ κοντινή απόσταση από την Ελλάδα, που επιτρέπει ακόμα και ολιγοήμερες εξορμήσεις, ενώ οι τιμές σε σύγκριση με αντίστοιχους προορισμούς στην Ελλάδα είναι ξεφτιλιστικές. Το Μπάνσκο τα τελευταία χρόνια έχει παρουσιάσει ραγδαία ανάπτυξη και προσελκύει όλο και περισσότερους τουρίστες, κυρίως λόγω του χιονοδρομικού του κέντρου, το οποίο είναι και το μεγαλύτερο των Βαλκανίων. Από όλα τα χιονοδρομικά που έχω επισκεφτεί, αυτό μου έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις, και όχι αδίκως, αφού το συνολικό μήκος των πιστών φτάνει τα 75χλμ.
Μπορείτε να ανεβείτε στο χιονοδρομικό είτε με αυτοκίνητο, είτε με το τελεφερίκ που ξεκινάει από την πόλη. Για τους λάτρεις του σκι αυτός είναι ένας ιδανικός προορισμός, όσο για τους υπόλοιπους δεν θα μείνουν καθόλου παραπονεμένοι καθώς πάνω στο βουνό υπάρχουν cafe-bar και το σαλέ, απ’ όπου μπορούν να απολαύσουν το υπέροχο τοπίο που ξεπροβάλλετε μπροστά τους.
Η πόλη του Μπάνσκο αν και πνιγμένη στα ξενοδοχεία και στον κόσμο δεν χάνει καθόλου την γοητεία της ενώ έχει να σας προσφέρει πολλές δραστηριότητες και συγκινήσεις, αρκεί να έχετε την όρεξη και την διάθεση να τις ανακαλύψετε. Αυτό που εντυπωσίασε εμένα περισσότερο από τις εξορμήσεις μου στην πόλη, ήταν η επίσκεψη μου στις μεχάνες, οι οποίες είναι οι παραδοσιακές ταβέρνες της Βουλγαρίας και διαθέτουν υπέροχο ζεστό κλίμα, γευστικότατο παραδοσιακό φαγητό, ενώ πολλές από αυτές παίζουν και ζωντανή μουσική.
Φέτος λοιπόν για φθηνές και αξέχαστες χειμερινές διακοπές επιλέγουμε να πάμε Μπάνσκο.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε τις παρακάτω ιστοσελίδες:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου